مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 14:552021-02-28سياسي

بازداشت یک مسئول شورا در شیراز و یک مدیر سابق دولتی در جهرم


رییس کل دادگستری استان فارس از دستگیری یک مسئول در شورای شهرستان شیراز و یک مدیر سابق دولتی در جهرم، در راستای مبارزه قاطع و بی اغماض دستگاه قضایی با فساد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه عضو شورای شهر داریون که همزمان ریاست شورای شهرستان شیراز را نیز به عهده داشت به اتهام فساد مالی بازداشت شده است، گفت: مسئول کنونی آبفای روستایی شهرستان خفر نیز که پیش از این مسئولیت مشابهی در شهرستان جهرم را برعهده داشته است به اتهامات مالی در زمان مسئولیت موصوف و دو تن از کارکنان این مجموعه به اتهام مشارکت با این مدیر دولتی همچنین دو نفر از پیمانکاران به اتهام رشاء با دستور قضایی بازداشت شده اند.

وی با اشاره به این موضوع که شناسایی مفاسد کشف شده در نتیجه همکاری سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه بوده است گفت: فساد اقتصادی رییس شورای شهرستان شیراز و یکی از اعضای شورای شهر داریون همچنین جرائم و تخلفات صورت گرفته در آبفای جهرم در شعبه ویژه مبارزه با فساد در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در حال رسیدگی و تکمیل تحقیقات است.

رییس کل دادگستری فارس تصریح کرد: پرونده های مبارزه با فساد به صورت ویژه در دبیرخانه مدیریت پرونده های مهم تحت نظارت مدیریت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت یک مسئول شورا در شیراز و یک مدیر سابق دولتی در جهرم

بازداشت یک مسئول شورا در شیراز و یک مدیر سابق دولتی در جهرم