مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 14:152021-02-28سياسي

جشنواره ایده پردازی تبلیغی برگزار می شود


معاون فرهنگی و بین الملل مدرسه عالی امیر المؤمنین از برگزاری جشنواره ایده پردازی تبلیغی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام علی مهدوی در کارگاه ایده پردازی تبلیغ که در حسینیه مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد، با بیان اینکه در نظر داریم جشنواره ایده پردازی را برگزار کنیم، اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار در جامعه المصطفی برگزار می شود که کار جدیدی در حوزه های علمیه است.

وی با بیان اینکه همایش های تبلیغی پیش از ایام تبلیغ به منظور آشنایی با فضا و توزیع بسته های آموزشی برگزار می شود، گفت: جایگاه فضای فرهنگی هنوز در شرایط کرونا مشخص نیست و این جشنواره ما را راهنمایی می کند تا در شرایط جدید به درستی عمل کنیم.

معاون فرهنگی و بین الملل مدرسه عالی امیر المؤمنین خاطرنشان کرد: ایده پردازی و استارتاپ در این اواخر در محیط فرهنگی وارد شده و با چنین محیط هایی ارتباط برقرار می کند.

وی با اشاره به اهمیت ایده پردازی گفت: تولیدات و دستاوردهای علمی در فضای ایده پردازی شکل می گیرد و فضای جدیدی را در عرصه تبلیغ رقم می زند.

حجت الاسلام مهدوی عنوان کرد: مصلح اجتماعی باید خود را به ایده پردازی و نوآوری تجهیز کند و تسلیم شرایط نشود بلکه کنترل شرایط را در دست بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ایده پردازی تبلیغی برگزار می شود

جشنواره ایده پردازی تبلیغی برگزار می شود