مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 14:152021-02-28فرهنگي

نمایشگاه زنده یاد استاد «بهروز عمو اوغلی» افتتاح شد


رییس گروه موزه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه آثار نقاشی زنده یاد استاد بهروز عمو اوغلی در موزه مرکزی آستان قدس رضوی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، محمدرضا پهلوان اظهار کرد: در این نمایشگاه 61 تابلوی نقاشی رنگ روغن، آبرنگ و سیاه دقلم از نقاشی های استاد زنده یاد بهروز عمو اوغلی به نمایش گذاشته شده است.

رییس گروه موزه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: این نمایشگاه در موزه مرکزی آستان قدس از امروز تا پایان سال جاری همه روزه از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه مندان است.

وی با بیان این که استاد زنده یاد عمواوغلی کارشناس مسئول حوزه مرمت و احیای بناهای تاریخی و آثار موزه ای اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی بوده است، بیان کرد: هم چنین در این نمایشگاه آثار نقاشی استاد و شروع مرمت در بناهای تاریخی از جمله سایت موزه بندیان درگز، قصرخورشید کلات، مسجد ملک زوزن و غیاثیه خرگرد خواف به نمایش گذاشته شده است.

پهلوان افزود: این نمایشگاه با حضور حجت الاسلام حسینی معاون فرهنگی آستان قدس رضوی و مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه زنده یاد استاد «بهروز عمو اوغلی» افتتاح شد

نمایشگاه زنده یاد استاد «بهروز عمو اوغلی» افتتاح شد