مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 14:052021-02-28سياسي

بهارستان به احداث 10 کتابخانه دیگر نیازمند است


فرماندار بهارستان با اشاره به کمبود شدید زیر ساخت های فرهنگی در این شهرستان گفت:برای رسیدن به سرانه استاندارد باید 10 کتابخانه دیگر در نقاط مختلف بهارستان احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی تمهیدی بعد از ظهر یکشنبه در آیین بهره برداری و تجهیز کتابخانه خواجه نصیر الدین طوسی که با حضور شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در شهرستان بهارستان 10 کتابخانه وجود دارد که از این تعداد یک کتابخانه سیار و یک کتابخانه روستایی است.

وی افزود: در این دولت 2 کتابخانه احداث و 6 کتابخانه نیز بازسازی و نوسازی شده است.

تمهیدی با اشاره به اینکه برای رسیدن به سرانه استاندارد و حد مطلوب، نیازمند احداث 10 کتابخانه دیگر در سطح شهرستان هستیم، گفت: شهرستان بهارستان با کمبود شدید زیر ساخت های فرهنگی روبرو است و اگر 10 کتابخانه دیگر احداث و تجهیز کنیم به حد مطلوب خواهیم رسید.

فرماندار بهارستان در ادامه عنوان داشت: مراحل ساخت این کتابخانه در سال 97 توسط شهرداری گلستان آغاز و در تاریخ 15 بهمن 98 با حضور استاندار تهران افتتاح شد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا کار تجهیز و بهره برداری از این کتابخانه به تعویق افتاد که خوشبختانه امروز آیین تجهیز و بهره برداری کتابخانه خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهارستان به احداث 10 کتابخانه دیگر نیازمند است

بهارستان به احداث 10 کتابخانه دیگر نیازمند است