مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 14:002021-02-28سياسي

بودجه به دلیل محدودیت زمان باید باسرعت بیشتر بررسی شود


نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان گفت: به دلیل محدودیت زمان مجبوریم که بررسی لایحه بودجه را با سرعت بیشتری انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس گودرزی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: بنده موافق ارائه پیشنهادات متعدد نمایندگان درباره بودجه در صحن علنی مجلس نیستم و معتقدم که باید پیشنهادات نمایندگان در کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس مورد بررسی دقیق قرار می گرفت.

وی بیان کرد: از سوی دیگر مجلس یک کار جمعی است و نمی توان آن را سلیقه ای اداره کرد.

درست نیست که درباره یک موضوع موافق و مخالف اجازه صحبت کردن داشته باشند و در جای دیگر صحبت نکنند و نتوانند تذکرات خود را مطرح کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهتر است که جلسه مجلس به صورت غیرعلنی برگزار شود و در آن جلسه نمایندگان به این تفاهم برسند که به دلیل اینکه وقت نیست، پیشنهادات خود را مطرح نکنند اما سلیقه ای عمل کردن، شایسته مجلس شورای اسلامی نیست.

گودرزی خطاب به قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: باید شأن نمایندگان مجلس شورای اسلامی حفظ شود چرا که شاید یک نماینده در شأن خود نداند که برای ارائه نظرات خود تا جایگاه هیئت رییسه بیاید و بر این اساس اجازه دهید نظرات مخالفان و موافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه به دلیل محدودیت زمان باید باسرعت بیشتر بررسی شود

بودجه به دلیل محدودیت زمان باید باسرعت بیشتر بررسی شود