مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:552021-02-28بين الملل

نمی توانیم کشورمان را به طمع ورزی های اسراییل بسپاریم


نماینده وابسته به فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان به مواضع روز گذشته اسقف کلیسای مارونی لبنان درباره حل بحران این کشور از طریق بین المللی واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه ال بی سی لبنان، حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد: مزیت لبنان تنوع آن است و همه حق دارند نظر خود را در میان احترام به سایر دیدگاه ها ابراز کنند.

وی در واکنش به اظهارات روز گذشته الراعی اسقف کلیسای مارونی لبنان که خواستار برگزاری یک کنفرانس بین المللی برای حل مشکلات داخلی لبنان شده است، افزود: سیاست حزب الله مبتنی بر تحریم نیست بلکه هدف آن دیدار و دستیابی به تفاهمات مشترک است اما الراعی معتقد به حل بحران از طریق بین المللی است.

فضل الله با بیان اینکه کشورهای خارجی همانند آمریکا که منافع رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار می دهند، حساب ها و ملاحظات خاص خود را دارند، گفت: دیدگاه ما با اسقف الراعی متفاوت است زیرا ما نمی توانیم عامل اسراییل و جاه طلبی های آن نادیده بگیریم پس بین المللی کردن، برای کشور خطرناک است.

وی افزود: ما شاهد آن هستیم که در لیبی، یمن و عراق چه اتفاقی افتاده است و ما می پرسیم که به عنوان مثال وضعیت مسیحیان در لیبی چگونه است؟ و بین المللی کردن اوضاع در این کشورها چه کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توانیم کشورمان را به طمع ورزی های اسراییل بسپاریم

نمی توانیم کشورمان را به طمع ورزی های اسراییل بسپاریم