مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:552021-02-28سياسي

دستگیری یک عضو شورا و چند کارمند دولت در فارس


در روزهای اخیر عضو شورای شهر داریون که همزمان رییس شورای شهرستان شیراز نیز بوده و مسئول آبفای روستایی شهرستان خفر و 2 نفر از کارمندان این مجموعه با اتهامات مالی، - ایسنا/فارس رییس کل دادگستری استان فارس گفت: در روزهای اخیر عضو شورای شهر داریون که همزمان رییس شورای شهرستان شیراز نیز بوده و مسئول آبفای روستایی شهرستان خفر و 2 نفر از کارمندان این مجموعه با اتهامات مالی، دستگیر شده اند.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی، با یادآوری اینکه مسئول بازداشت شده آبفای روستایی شهرستان خفر، پیش از این مسئولیت مشابهی در شهرستان جهرم عهده دار بوده است، گفت: علت دستگیری این فرد، تخلفات مالی در زمان مسئولیت موصوف است.

موسوی یادآور شد: علاوه بر این 2 کارمند آبفای روستایی، به اتهام مشارکت با آن مدیر، 2 پیمانکار نیز به اتهام رشاء، دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه شناسایی مفاسد یاد شده، نتیجه همکاری سربازان و پاسداران گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه فارس بوده است، گفت: فساد اقتصادی رییس شورای شهرستان و جرائم و تخلفات واقع شده در آبفای شهرستان جهرم، در شعبه ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز فارس، مراحل رسیدگی و تکمیل تحقیقات را طی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک عضو شورا و چند کارمند دولت در فارس

دستگیری یک عضو شورا و چند کارمند دولت در فارس