مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:352021-02-28سياسي

رونمایی از مستند نایب الامام


مستند نایب الام ، پیرامون زندگی و خدمات و مجاهدات آیت الله حاج سید نورالدین حسینی الهاشمی، سه شنبه 13 اسفند در شیراز رونمایی خواهد شد.

- ایسنا/فارس مستند "نایب الام"، پیرامون زندگی و خدمات و مجاهدات آیت الله حاج سید نورالدین حسینی الهاشمی، سه شنبه 13 اسفند در شیراز رونمایی خواهد شد.

کارگردان مستند نایب الامام یکشنبه 10 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: در این مستند تلاش کرده ایم به شکلی جامع، ابعاد مختلف زندگی و شخصیت آیت الله العظمی حسینی الهاشمی را به عنوان یکی از مشاهیر روحانتی و از نام آوران فارس و ایران را به تصویر بکشیم.

محمدعلی یزدانی با بیان اینکه به تصویر کشیدن زندگی، آثار، خدمات و فعالیت های مشاهیر مختلف ایران، یکی از مهمترین وظایف فعالان سینما محسوب می شود، این مستند را معرفی کننده بخشی از تاریخ و یک چهره تاریخی و اثرگذار در بحث استکبارستیزی اواخر دوران قاجار و اوایل پهلوی دانست.

او با اشاره به انجام کار تحقیقی برای تولید این اثر مستند، گفت: این اثر مستند چهارشنبه 13 اسفند در مجموعه سینماهنر شهر آفتاب شیراز، با حضور جمعی از شخصیتهای ملی و استانی اعم از روحانیون، فرهنگوران و دوستداران و اردتمندان آیت الله حسین الهاشمی و فرزند برومند آن شخصیت برجسته، اکران خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مستند نایب الامام

رونمایی از مستند نایب الامام