مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:052021-02-28پزشكي

بستری 47 بیمار وخیم کرونایی در بخش مراقبت های ویژه یزد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به سهل¬انگاری شهروندان یزدی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: در حال حاضر 47 نفر بیمار وخیم کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

- دکتر محمود نوری شادکام در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان اینکه بستری های مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان به بیش از 177 تن رسیده، اظهار کرد: از این تعداد، 47 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور دارند و خدمات دریافت می کنند.

وی با بیان این که شهروندان توجه چندانی به وجود و شیوع و خطرات این ویروس ندارند و مانند گذشته مراقبت ها را رعایت نمی کنند افزود: تداوم چنین رفتارهایی از سوی شهروندان باعث می شود تا شاهد اعمال محدودیت های بیشتر و بازگشت روز های سیاه کرونایی باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد همچنین از فوت یک یزدی دیگر در شبانه روز گذشته خبر داد و عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، 40 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری و در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی نیز 14 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

دکتر نوری شادکام با بیان این که تعداد بستری های مشکوک در نوسان است اضافه کرد: متاسفانه آمار بستری¬ها در حال افزایش است و با توجه به روندی که مشاهده می¬ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 47 بیمار وخیم کرونایی در بخش مراقبت های ویژه یزد

بستری 47 بیمار وخیم کرونایی در بخش مراقبت های ویژه یزد