مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:002021-02-28فرهنگي

دردِ دل های همسر بازیگری که در بستر افتاده است


حال و وضع این روزهای محسن قاضی مرادی، بسیار شبیه اصغر شاهوردی است؛ دو هنرمندی که هر دو در بستر بیماری افتاده اند و همسران شان پرستاران بی منت آن ها شده اند.

- جی پلاس ، مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی، از جمله زوج های هنری سینمای ایران هستند که سابقه بیش از 30 سال کار را در عرصه بازیگری دارند، اما محسن قاضی مرادی چند سالی است که خانه نشین شده و آن طور که همسرش می گوید، با شدت گرفتن بیماری پارکینسون عملاً در بستر افتاده و برای انجام همه کارهایش به یک نفر حتما نیاز دارد.

ایسنا نوشت؛ وقاری درباره حال و احوال این روزهای همسرش می گوید: حال محسن چندان خوب نیست و تقریباً در شرایط مشابهی با آقای شاهوردی است، منتها ایشان تصادف کردند و در بستر افتادند و محسن به علت پارکینسون به این وضع دچار شده و چون سن محسن هم بیشتر است شرایط سخت تری دارد.

او تقریبا تمام مهارت های خود را از دست داده و نیاز به مراقبت و حضور دائمی یک نفر در کنار خود دارد و من ساعت های بسیاری را باید کنار او باشم و به خیلی از کارها و پیگیری ها نمی رسم.

گاهی حتی فرصت نمی کنم جواب تلفن بدهم و آن قدر مشغول و درگیر می شوم که ناگهان می بینم ساعت به نیمه شب رسیده است.

وقتی از او می پرسم که چرا کسی را به عنوان پرستار برای همراهی نمی آورند؟ توضیح می دهد: حضور یک پرستار قطعاً هزینه زیادی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردِ دل های همسر بازیگری که در بستر افتاده است

دردِ دل های همسر بازیگری که در بستر افتاده است