مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:002021-02-28ورزشي

انتقاد تولیت مسجد جمکران از صداوسیما


محمّدحسن رحیمیان تولیت مسجد جمکران در انتقاد از صداوسیما گفت: متاسفانه صداوسیما آنقدر که برای ورزش وقت می گذارد برای امام زمان وقت نمی گذارد.

- هالیوود، فیلم های فراوانی را برای تحریف موضوعات مرتبط با امام زمان(عج) ساخته است اما ما چه کرده ایم؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، حجّت الاسلام محمّدحسن رحیمیان گفت: متأسفانه مرکز و ارگانی که باید بلندگوی تفکرات امام باشد، تبدیل به جای افرادی شده که رضا پهلوی را رضاخان کبیر می نامند و این نشانگر نفوذ در مراکز حساس است.

حجّت الاسلام محمّدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران، صبح امروز (یکشنبه 10 اسفند) در نشست ارزیابی برنامه های دهه فجر و برنامه ریزی برای اعیاد نیمه شعبان که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه حضرت امام(ره)، انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور می دانست، گفت: امروز بعد از گذشت 42 سال از انقلاب می بینیم که دشمنان چگونه همه توان خود را برای مقابله با این انقلاب به کار گرفته اند.

وی ادامه داد: متأسفانه مرکز و ارگانی که باید بلندگوی تفکرات امام باشد، تبدیل به جای افرادی شده که رضا پهلوی را رضاخان کبیر می نامند و این نشانگر نفوذ در مراکز حساس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تولیت مسجد جمکران از صداوسیما

انتقاد تولیت مسجد جمکران از صداوسیما