مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:002021-02-28ورزشي

ترکیب جدید مدیریت فدراسیون فوتبال/ «دانه درشت هایی» که افتادند!


مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی برگزار شد که انتخاب برای رییس چهار سال آینده به دور دوم کشید و در پایان رقابت نزدیک شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس جدید انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال روز یکشنبه 10 اسفند با حضور 87 عضو مجمع در سالن اجلاس سران برگزار شد و در پایان رییس و اعضای هیات رییسه این فدراسیون برای چهار سال آینده انتخاب و مشخص شدند.

کریمی و آجورلو کنار رفتند برای ریاست فدراسیون فوتبال علی کریمی، کیومرث هاشمی، شهاب الدین عزیزی خادم و مصطفی آجورلو وارد رای گیری شدند که در پایان دور اول عزیزی خادم 35 رای، هاشمی 24 رای، اجورلو 18 رای و علی کریمی 9 رای کسب کردند تا خادم و هاشمی راهی مرحله دوم شوند و آجورلو و کریمی از دور رقابت خارج شوند.

علی کریمی با وجود رای نیاوردن در دور اول مورد تشویق اعضای مجمع قرار گرفت عزیزی خادم رقابت نفسگیر را برد در پایان شمارش آرای دور دوم شهاب الدین عزیزی خادم در رقابتی نزدیم و نفسگیر توانست با کسب 49 رای عنوان بیست و ششمین رییس فدراسیون فوتبال را به خود اختصاص دهد.

کیومرث هاشمی هم در این مرحله 38 رای کسب کرد.

عزیزی خادم و کیومرث هاشمی در پایان رای گیری دور دوم فقط یک نایب رییس برای عزیزی خادم رییس جدید فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات حیدر بهارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب جدید مدیریت فدراسیون فوتبال/ «دانه درشت هایی» که افتادند!

ترکیب جدید مدیریت فدراسیون فوتبال/ «دانه درشت هایی» که افتادند!