مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:002021-02-28سياسي

مسکو: نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، رفتار مسئولانه اعضاء را می طلبد


نماینده روسیه در نهادهای بین المللی در وین با توجه به جلسه فردا اعلام کرد: نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، رفتار مسئولانه اعضاء را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در نهادهای بین المللی در وین در پیامی توییتری در خصوص نشست فردا دوشنبه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی به اظهارنظر پرداخت.

نماینده روسیه در نهادهای بین المللی در وین در این خصوص نوشت: نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی فردا شروع خواهد شد.

این موضوع می تواند تحولات بعدی پیرامون برنامه هسته ای ایران را تعیین کند.

میخاییل اولیانوف در ادامه اضافه کرد که لازم است تمامی شرکت کنندگان در این نشست این نکته را در ذهن داشته و رویکرد مسئولانه ای را اتخاذ کنند.

گفتنی است که شبکه خبری بلومبرگ پیشتر در گزارشی اعلام کرده بود که آمریکا در صدد جلب حمایت کشورهای عضو آژانس برای انتقاد از ایران در خصوص ادامه برنامه هسته ای تهران است.

در همین رابطه، تروییکای اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) سه شنبه پیش با صدور بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از تصمیم ایران درباره توقف پروتکل الحاقی، حمایت خود را از تفاهم به دست آمده میان تهران با آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره تداوم نظارت و راستی آزمایی های ضروری در ایران اعلام کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، رفتار مسئولانه اعضاء را می طلبد

مسکو: نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، رفتار مسئولانه اعضاء را می طلبد