مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:552021-02-28بين الملل

تحقیق FBI درباره عامل شیمیایی استفاده شده علیه نیروهای گارد کنگره


اداره تحقیقات فدرال آمریکا در حال تحقیق روی نوع ماده شیمیایی است که در حین حمله به کنگره از سوی هواداران ترامپ به سمت مأموران پاشیده شده ,و علت احتمالی مرگ یکی از مأموران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) در حال تحقیق درباره ماهیت ماده ای شیمیایی است که عوامل حمله به کنگره علیه پلیس استفاده کرده بودند.

به نوشته پایگاه خبری آن را شناسایی کند.

تاکنون دنیل کادوِل شهروند تگزاسی حاضر در حمله به کنگره اعتراف کرده پس از آنکه یکی از مأموران به سمت وی اسپری پاشید، او نیز همین کار را با حدود پانزده مأمور انجام داد.

کارنیشا مندوسا یکی از فرماندهان پلیس واشنگتن دی سی روز سه شنبه گذشته به عنوان شاهد در اولین جلسه استماع رسیدگی به کوتاهی مقامات امنیتی کنگره در مقابله با حوادث ششم ژانویه، حضور یافت.

مدوسا در این جلسه اظهار داشت، عاملان حمله به کنگره، از گاز اشک آور رده نظامی و اسپری اطفای حریق علیه مأموران استفاده کردند که آثار جراحات آن همچنان بر روی صورت وی مشهود بود (جزییات بیشتر ).

با گذشت بیش از یک ماه از این حادثه، به گفته جان کارلین معاون دادستان کل آمریکا، در حال حاضر بیش از سیصد نفر در ارتباط با حمله به کنگره با اتهامات مختلف مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق FBI درباره عامل شیمیایی استفاده شده علیه نیروهای گارد کنگره

تحقیق FBI درباره عامل شیمیایی استفاده شده علیه نیروهای گارد کنگره