مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-28ورزشي

دست خالی اصفهانی ها درانتخابات هیأت رییسه فدراسیون فوتبال


مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد و شهاب الدین عزیز خادمی به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از ساعت 10:20 امروز در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.

 مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال قرار بود اسفند سال گذشته برگزار شود اما 10 روز قبل از برگزاری مجمع فیفا به اساسنامه ایران ایراد گرفت و برای اصلاح آن این مجمع به تعویق افتاد.

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان اساسنامه ارسالی ایران به فیفا از سوی مدیران جهانی این رشته تایید شد و در نهایت برای تاریخ 10 اسفند برگزاری مجمع انتخاباتی به تصویب رسید.

  پس از برگزاری دومرحله رأی گیری، در نهایت شهاب الدین عزیزی خادم با کسب 49 رای به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد تا 4 سال ریاست این فدراسیون را به دست بگیرد.

پس از اتمام رأی گیری کرسی ریاست فدراسیون، مرحله رأی گیری هیأت رییسه برگزار شد؛ علی طاهری رییس هیأت فوتبال استان اصفهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و علی رضا جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان به عنوان کاندیدهای روسأ هیأت های فوتبال و مدیرعامل های باشگاه ها در این انتخابات شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست خالی اصفهانی ها درانتخابات هیأت رییسه فدراسیون فوتبال

دست خالی اصفهانی ها درانتخابات هیأت رییسه فدراسیون فوتبال