مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-28اجتماعي

حوزه تربیتی، بیشترین محدودیت را در دوره شیوع کرونا تجربه کرد


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: حضور طولانی مدت دانش آموزان در خانه و عدم تحرک و تخلیه فیزیکی، ایفای بخشی از نقش معلمان و معاونان توسط والدین، - ایسنا/خراسان رضوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: حضور طولانی مدت دانش آموزان در خانه و عدم تحرک و تخلیه فیزیکی، ایفای بخشی از نقش معلمان و معاونان توسط والدین، از جمله مسائل و چالش های آموزشی در ایام شیوع کرونا است.

حسین شادکام، امروز 10 اسفندماه در نشست هم اندیشی معاونان پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی که در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: آنچه امروز به عنوان امور تربیتی و از آن یاد می شود، میراث شهیدان رجایی و باهنر، پیشکسوتان آموزش و پرورش است و این مناسبت در هشتم اسفند ماه شکل گرفت تا حامی ارزش های ملی، دینی، انقلابی و.

در مجموعه آموزش و پرورش باشد.

از آنجایی که این حوزه مولود انقلاب بود، انتخاب نیروهای آن با دقت و وسواس لازم به انجام می رسید و هرچه که به نقطه تاسیس نزدیک می شویم، می بینیم که این حوزه در تاریخ، از نیروهای بسیار توانمندی برخوردار بوده است.

وی افزود: حوزه پرورشی و امور تربیتی خراسان رضوی با اهداء 27 شهید از 279 شهید فرهنگی استان، در میان سایر بخش های آموزش و پرورش، بالاترین میزان شهید را داراست و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه تربیتی، بیشترین محدودیت را در دوره شیوع کرونا تجربه کرد

حوزه تربیتی، بیشترین محدودیت را در دوره شیوع کرونا تجربه کرد