مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:052021-02-28اجتماعي

فیلم اشتباهات دانش آموزان را در اینترنت منتشر نکنید


یک روانشناس و فعال اجتماعی درباره آسیب های بزرگ انتشار فیلم اشتباهات دانش آموزان در فضای مجازی هشدار داد و گفت: اگر منتشرکنندگان بدانند چه بلایی بر سر روان دانش آموزان خواهند آورد، هرگز دست به این جنایت نمی زنند.

علی حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پدیده آموزش مجازی جدای از نکات مثبت و منفی در بحث اثرگذاری و کیفیت آن در آموزش دانش آموزان، تا به امروز حاشیه هایی هم داشته که بدون شک می تواند اثرات جبران ناپذیری برای بخشی از دانش آموزان به دنبال داشته باشد.

او گفت: در ماه های اخیر شاهد بودیم گاهی فیلم های برخی از دانش آموزان در فضای مجازی منتشر می شود که در جریان آموزش های مجازی اشتباهاتی داشته اند؛ هر چند که ممکن است این فیلم ها برخی ها را به خاطر اشتباه دانش آموز بخنداند اما اگر منتشر کنندگان بدانند چه بلایی بر سر روان دانش آموزان خواهند آورد، هرگز به این جنایت دست نمی زنند.

به گفته حسینی، دانش آموز قربانی شاید در نگاه اول خودش هم بخندند اما اگر در طولانی مدت این فیلم ها در فضای مجازی به صورت گسترده بچرخد و به اصطلاح وایرال (همه گیر) شود و دانش آموز مذکور نتواند با تبعات این وایرال شدن روبرو شود و به اصطلاح آمادگی روانی لازم را در این زمینه نداشته باشد، با روزگار تلخی روبرو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم اشتباهات دانش آموزان را در اینترنت منتشر نکنید

فیلم اشتباهات دانش آموزان را در اینترنت منتشر نکنید