مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:002021-02-28سياسي

تسهیل در ورود نخبگان به بازار کار با تدوین میثاق نظام نخبگان


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به تدوین میثاق نظام نخبگان از آن به عنوان بستری برای حمایت بیشتر از نخبگان نام برد و گفت: - ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به تدوین میثاق نظام نخبگان از آن به عنوان بستری برای حمایت بیشتر از نخبگان نام برد و گفت: با تدوین این مهم زمینه برای اثرگذاری بیشتر نخبگان و تسهیل در ورود نخبگان به بازار کار، بیش از پیش فراهم می شود.

فاطمه منصوری در نشست شورای علمی نخبگان و تجلیل از چند تن از نخبگان استان سمنان در سالن جلسات شرکت تولیدی و شیمیایی کلران اظهار کرد: نخبگان علمی با وسعت دادن به نگرش و باور توان برای تغییر در خود، زمینه ساز تحول در جامعه باشند.

وی افزود: خوشبختانه نگاه بنیاد نخبگان استان سمنان براساس حمایت و رشد و پرورش استعدادها برنامه ریزی شده است تا نخبگان علمی توانایی هایی خود را برای بهره وری بهتر در جامعه نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: استعداد درخشانی که خداوند به نخبگان اعطا کرده است نباید توقع آفرین باشد بلکه این استعدادها تعهد آفرین است و بایستی از آن برای توسعه فردی و اجتماعی بهره برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان ادامه داد: می بایست بنیاد نخبگان با جلب همکاری تمام دستگاه های اجرایی مرتبط و استفاده از ظرفیت ها یاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل در ورود نخبگان به بازار کار با تدوین میثاق نظام نخبگان

تسهیل در ورود نخبگان به بازار کار با تدوین میثاق نظام نخبگان