مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:402021-02-28اجتماعي

بارش برف و وقوع کولاک در چهار استان/ هوای کرج و تهران آلوده می شود


سازمان هواشناسی کشور با صدور دو هشدار از بارش برف و احتمال وقوع کولاک در برخی مناطق کشور طی فردا (11 اسفند) و افزایش غلظت آلاینده های جوی در کرج و تهران طی امروز و فردا (10 و11 اسفند) خبر داده است.

- سازمان هواشناسی کشور با صدور دو هشدار از بارش برف و احتمال وقوع کولاک در برخی مناطق کشور طی فردا (11 اسفند) و افزایش غلظت آلاینده های جوی در کرج و تهران طی امروز و فردا (10 و11 اسفند) خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ با اشاره به تقویت سامانه بارشی آورده است: بارش برف، کاهش دما و یخبندان، رخداد مه و کاهش دید افقی و در مناطق کوهستانی وقوع کولاک برف فردا (11 اسفندماه) برای استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات جنوب غرب اصفهان و ارتفاعات شرق خوزستان پیش بینی می شود.

در پی حاکمیت این شرایط جوی اختلال در تردد، پدیده مه، کاهش دید، تاخیر یا لغو پروازها، کولاک در گردنه های برفگیر و کوهستانی، احتمال رخداد بهمن در مناطق مستعد، لغزندگی و کولاک برف در جاده ها به ویژه جاده های روستایی دور از انتظار نیست بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به پرهیز از سفرهای برون شهری به ویژه در مناطق کوهستانی، آمادگی ماشین آلات برف روبی و نمک پاشی، تجهیز خودروها به امکانات ایمنی و گرمایشی، پرهیز از صعود کوهنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و وقوع کولاک در چهار استان/ هوای کرج و تهران آلوده می شود

بارش برف و وقوع کولاک در چهار استان/ هوای کرج و تهران آلوده می شود