مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:402021-02-28اقتصادي

صنعت برق در بالاترین سطح بهره وری قرار دارد


امروز صنعت برق در بالاترین سطح بهره وری قرار دارد؛ چرا که با راه اندازی سامانه های مختلف، توانسته است بهره وری را افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، محمدحسن متولی زاده در مراسم آغاز هفته چهل و سوم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران و بهره برداری از 8 طرح سازوکاری در حوزه انتقال و توزیع نیروی برق، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح ها به دنبال بهبود ارائه خدمات به مردم هستیم.

متولی زاده در خصوص طرح برق امید گفت: با گذشت دومین دوره از صدور قبض های برق امید، تاکنون 60 میلیون قبض برق صادر شده است و اکنون می توانیم اعلام کنیم که این طرح به هدف خود یعنی تشویق کم مصرف ها و ترغیب پرمصرف ها برای کاهش مصرف رسیده است.

به گفته مدیرعامل توانیر، از زمان اجرای این طرح به میزان 6.

7 درصد از مشترکان پرمصرف کاسته شده است.

متولی زاده در خصوص طرح چاوش (ارتقای رضایتمندی مشترکان از طریق بهبود ولتاژ تحویلی و راه اندازی مرکز ملی پایش کنتورهای هوشمند کشور) گفت: هم اکنون 50 درصد از مصرف کشور از طریق این سامانه نظارت و کنترل می شود و از طریق همین سامانه نیز توانستیم طرح های مدیریت بار در تابستان و زمستان را اجرایی کنیم.

به گفته وی، طرح تعویض کابل های فرسوده شبکه توزیع با کابل خود نگهدار از دیگر طرح هایی است که آثار ملموس آن را می توان مشاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت برق در بالاترین سطح بهره وری قرار دارد

صنعت برق در بالاترین سطح بهره وری قرار دارد