مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:402021-02-28اقتصادي

10 المان شهری تا فروردین ماه در کرج نصب می شود


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: 10 المان شهری با رویکگرد هنری تا فروردین ماه در این شهر نصب خواهد شد.

- پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه سازمان سیما و منظر شهرداری کرج در جهت افزایش روحیه و نشاط هم خوانی، هم راستایی و مرتب سازی شهر فعالیت دارد، اظهار کرد: این سازمان با توجه به تنوع مسئولیت ها و وظایفی که بر عهده دارد به صورت ویژه با ارائه خدمات از جمله گل کاری سطح شهر می پردازد.

وی در خصوص کاشت نهال در سطح کلانشهر کرج بیان کرد: از دو روز گذشته در سراسر مناطق به صورت هم زمان آغاز شده و تا پایان سال حدود 250 هزار انواع گل های بهاری کاشته می شود و طراوت خاصی به شهر خواهد داد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با بیان اینکه به منظور زیبایی بصری نقاشی های دیوارهای کوتاه و بلند در حال اجرا است، تصریح کرد: تا پایان سال 6 نقاشی دیواری بلند و حدود 3 هزار مترمربع دیوار کوتاه در کرج پاک سازی، مناسب سازی و زیباسازی می شود.

وی در خصوص نصب المان های شهری و آثار تجسمی گفت: مقرر شد تا اوایل سال آینده 10 اثر نصب شود که در حال حاضر چهار اثر نصب و چهار اثر دیگر تا پایان سال و دو اثر نیز در فروردین ماه نصب می شود که با استقبال مناسب شهروندان مواجه شده و نشانگر این است که همشهریان به آثار هنری واک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 المان شهری تا فروردین ماه در کرج نصب می شود

10 المان شهری تا فروردین ماه در کرج نصب می شود