مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-28سياسي

اقتدار زنان در مقابل استکبار منجر به پیروزی انقلاب شده است


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر کشور ما امروز در مقابل دنیای استکبار ایستاده به خاطر زحمات بانوان این کشور است که توانستند زنانی همچون دباغ ها و مردانی همچون سردار سلیمانی ها را تربیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در برنامه یادواره زنان شهید، جانباز و آزاده و نکوداشت 357 شهید و 247 جانباز زن استان با بیان اینکه در گفتمان تمدن غرب نگاه به زن ابزاری است  اظهار کرد: اگر دفاع از حقوق زن و آزادی آنها و توجه به حقوق بشر توسط غرب مطرح می شود، باج طلبانه است.

وی با تشریح نگاه اسلام نسبت به بانوان اضافه کرد: امروز باید دیدگاه امام خمینی(ره) را به عنوان نماینده گفتمان اسلام نسبت به بانوان بازخوانی و مطالعه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به توجه امام(ره) به تحصیل بانوان و تجهیز آنها به فضائل اخلاقی و حضور در میدان ها و عرصه های مختلف جامعه افزود: امروز بانوان جمعیت زیادی از نخبگان کشور را تشکیل می دهند که باید به این مهم توجه کرد.

وی با اشاره به اظهارات برخی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی برای ورود زنان در اجتماع زمینه را فراهم نکرده است، ایستاده به خاطر  زحمات بانوان این کشور است که توانستند زنانی همچون دباغ ها و مردانی همچون سردار سلیمانی ها را تربیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار زنان در مقابل استکبار منجر به پیروزی انقلاب شده است

اقتدار زنان در مقابل استکبار منجر به پیروزی انقلاب شده است