مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:152021-02-28سياسي

رونمایی از یادمان شهدای استان اردبیل


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با تجلیل از مقام شهدای زن و نقش زنان قهرمان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) گفت: - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با تجلیل از مقام شهدای زن و نقش زنان قهرمان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) گفت: زنان مبارز و شهید و جانباز لشگر فرشتگان تاریخ ساز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاسر شاهی 10 اسفندماه در مراسم رونمایی از یادمان شهدای استان اردبیل با تجلیل از مقام شهدای زن و نقش زنان قهرمان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) گفت: زنان مبارز و شهید و جانباز لشگر فرشتگان تاریخ ساز هستند.

وی افزود: زنان ایثارگر کشور ما در کنار مردان این سرزمین در همه صحنه ها حضور یافته و نقش موثری را در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایفا کردند.

مدیرکل بنیاد استان اردبیل عنوان کرد: در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای زن در استان اردبیل برنامه های مختلفی برگزار می شود که یادواره 17 شهید زن استان، نامگذاری معابر و میادین به نام شهدای زن در شهرهای خلخال، نیر، نمین، پارس آباد و اردبیل و دیدار با خانواده های شهید و بانوان جانباز از جمله این برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یادمان شهدای استان اردبیل

رونمایی از یادمان شهدای استان اردبیل