مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:152021-02-28اجتماعي

تشریح برنامه های سازمان آموزش وپرورش استثنایی برای مناطق روستایی


رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی در برنامه نیم نگاه رادیو سلامت به تشریح برنامه های سازمان آموزش وپرورش استثنایی برای ارتقای عدالت آموزشی به ویژه در مناطق روستایی و عشایری پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید جواد حسینی در برنامه نیم نگاه رادیو سلامت، اظهار کرد: آموزش وپرورش استثنایی در 1700 مدرسه استثنایی و20 هزار مدرسه پذیرا بیش از 150 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه در 7گروه را تحت پوشش نظام تعلیم و تربیت قرار داده است.

وی بابیان اینکه عدالت آموزشی مهم ترین فرصت برای ایجاد عدالت در سایر ابعاد جامعه است، تصریح کرد: مهم ترین جریانی که به عدالت کمک می کند عدالت آموزشی و ایجاد فرصت تعلیم و تربیت برای همه آحاد جامعه است.

حسینی افزود: در این میان دانش آموزان با نیازهای ویژه بخشی از افراد جامعه هستند و وجود و تأسیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی گامی در جهت عدالت آموزشی است.

وی بابیان اینکه آموزش وپرورش استثنایی نزدیک به 13 هزار دانش آموز مناطق روستایی و عشایری را تحت پوشش قرار داده است گفت: از این تعداد 8 هزار و 146 نفر در 550 مدرسه خاص و 1417 کلاس استثنایی و 4 هزار و 558 نفر نیز در مدارس تلفیقی و در کنار دانش آموزان عادی در حال تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های سازمان آموزش وپرورش استثنایی برای مناطق روستایی

تشریح برنامه های سازمان آموزش وپرورش استثنایی برای مناطق روستایی