مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-28اقتصادي

خیران700میلیون تومان برای تأمین سرپناه نیازمندان اصفهان کمک کردند


خیران اصفهان در بیست و هشتمین همایش سالانه مؤسسه خیریه امام حسین علیه السلام که به صورت مجازی برگزار شد، حدود 700 میلیون تومان برای تأمین مسکن نیازمندان هدیه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ممنوعیت برپایی همایش ها به صورت غیر حضوری و با همکاری مرکز سیمای اصفهان برگزار شد.

این همایش هر ساله با حضور 400 الی 500 نفری خیران اصفهانی برگزار می شد و کمک حاصل از آن برای حل مشکل مسکن نیازمند در سطح شهر اصفهان هزینه می شد.

امکان حضور همگانی در همایش سالانه بهترین مزیت همایش غیرحضوری بود حسینعلی صرافان، مدیرعامل مؤسسه خیریه امام حسین علیه السلام در این ارتباط با بیان اینکه برگزاری همایش سالانه غیر حضوری این مؤسسه خیریه در راستای دیگر اقداماتی که در این مؤسسه از ابتدای شیوع اجازه دهد در کنار همایش حضوری همایش مجازی را نیز خواهیم داشت.

مدیرعامل مؤسسه خیریه امام حسین علیه السلام با بیان اینکه تمام کمک های واریزی به حساب های این مؤسسه خیریه به صورت شفاف در رسانه این مؤسسه به صورت سالانه بارگذاری می شود، افزود: شفافیت اصل اساسی در مؤسسه خیریه امام حسین علیه السلام است و می توان گفت راز موفقیت ما نیز همین امر است.

وی در ادامه با بیان اینکه ساخت مسکن ارزان را در کنار ارائه کمک هزینه خرید، کمک هزینه تعمیر ودیعه مسکن در دستور کار داریم، افزود: تاکنون با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران700میلیون تومان برای تأمین سرپناه نیازمندان اصفهان کمک کردند

خیران700میلیون تومان برای تأمین سرپناه نیازمندان اصفهان کمک کردند