مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:552021-02-28سياسي

متروی اصفهان- بهارستان فروردین 1400 به بهره برداری می رسد


رییس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان با بیان اینکه از 75 هزار طرح نیمه تمام موجود در کشور 3500 پروژه مربوط به استان اصفهان است، گفت: تا پایان فروردین 1400 مترو بهارستان- اصفهان به بهره برداری نهایی خواهد رسید.

- ایسنا/اصفهان رییس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان با بیان اینکه از 75 هزار طرح نیمه تمام موجود در کشور 3500 پروژه مربوط به استان اصفهان است، گفت: تا پایان فروردین 1400 مترو بهارستان- اصفهان به بهره برداری نهایی خواهد رسید.

نعمت الله اکبری امروز (یکشنبه- 10 اسفند ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه هنوز تکلیف بودجه در مجلس و تکلیف بودجه های عمرانی و جاری مشخص نیست، اظهار کرد: با این وجود تمام اسناد توسعه اصفهان و سند آمایش سرزمین استان به تصویب رسیده و می دانیم برای آینده استان چه گام هایی باید برداریم.

وی افزود: طی 2 سال گذشته کارهای مختلفی برای استان صورت گرفته و پیشران ها و محرک های توسعه استان تدوین و به تصویب رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تاکید بر به سرانجام رساندن برخی طرح ها تا پایان دولت (خرداد 1400) دارد، گفت: اتمام قطعه سوم کنارگذر شرق اصفهان با تزریق 200 میلیارد تومان اعتبار تا پایان خرداد 1400، بهره برداری از خط مترو اصفهان-بهارستان با تزریق اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی اصفهان- بهارستان فروردین 1400 به بهره برداری می رسد

متروی اصفهان- بهارستان فروردین 1400 به بهره برداری می رسد