مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:402021-02-28سياسي

تفکر وفرهنگ انقلاب اسلامی را در جامعه برجسته کنیم


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مدیون انقلاب هستیم، گفت: باید تفکر وفرهنگ انقلاب اسلامی را در جامعه برجسته وزنده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر یکشنبه در یادواره بزرگداشت شهدای صنعت برق و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای مدافع حرم وامنیت با بیان اینکه علی رغم تبلیغات سو دشمنان، ملت ما از عقب ماندگی قبل از انقلاب خارج شد و به رده کشورهای پیشرفته رسیده است.

وی با بیان اینکه ایران به جزو کشورهای دست یافته به ابررایانه رسیده است، افزود: این پیشرفت ها نشان می دهد که اسلام دین پیشرفت، ارزش، تقوا ومعنویت است و مخالفت برخی کشورها با ما به این دلیل است که پیوست فرهنگی وارزشی و نسخه زندگی ما با غرب متفاوت است.

وی با عنوان اینکه نامگذاری پروژه ها به نام معصومان وشهدا، مسئولیت را سنگین تر می کند، گفت: عملکرد برخی قرض الحسنه ها و بانک ها ربوی است و باید در حفظ مسئولیت ها دقت کنیم.

آیت الله لایینی با تاکید اینکه اگر نام شهیدان را روی طرح ها وپروژه ها گذاشتیم باید طبق اهداف و سیره شهدا عمل کرد، گفت: دستگاه هایی که پروژه ها را به نام شهیدان نامگذاری می کنند باید جریان انقلاب در این دستگاه ها و طرح ها پررنگ تر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر وفرهنگ انقلاب اسلامی را در جامعه برجسته کنیم

تفکر وفرهنگ انقلاب اسلامی را در جامعه برجسته کنیم