مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-28سياسي

طرح اصلاحی محله مینابی تهران تصویب شد


طرح اصلاحی محله مینابی در منطقه 15 با اولویت تأمین نیازمندی های خدماتی و مسکونی در کمیسیون ماده 5 شهر تهران مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، بیست و یکمین جلسه سال جاری کمیسیون ماده 5 شهر تهران به ریاست ی در ناحیه یک منطقه 15 شهرداری تهران واقع شده است؛ این محله 76 هکتاری با جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر در شمال بزرگراه بعثت و غرب بزرگراه امام علی (ع) قرار دارد.

  وی افزود: در دهه هشتاد قرار بود بزرگراه امام علی (ع) از این محله عبور کند و بر این مبنا تملک هایی صورت گرفته بود، پس از تغییر مسیر بزرگراه، این تملک ها متوقف نشده و ادامه پیدا کرد، این موضوع باعث شکل گیری املاک فاقد بنا و رها شده و نابسامانی های کالبدی و اجتماعی شد به طوری که نارضایتی مردم را به همراه داشته و لازم به تعیین و تکلیف وضع موجود بود.

اشراقی با اشاره به کمبود قابل ملاحظه کاربری های درمانی، آموزشی، پارکینگ و فضای سبز در این محله گفت: قطعات مســکونی مینابی در پهنــه های مغایر با سکونت واقع شده و امــکان بهره برداری از حقوق مالکانه در آن ها وجود نداشت و نیاز به بازنگری بود.

 وی افزود: بازنگری طرح محله مینابی در جلسات متعدد کارگروه فنی به بحث و بررسی گذاشته شد و نهایتاً طرح اصلاحی در بیست و یکمین جلسه سال جاری کمیسیون ماده پنج مطرح شد، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اصلاحی محله مینابی تهران تصویب شد

طرح اصلاحی محله مینابی تهران تصویب شد