مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-28اقتصادي

امضای 715 میلیارد تومان قرارداد میان دستگاه های اجرایی و بانک


رییس سازمان برنامه و بودجه استان فارس از امضای 715 میلیارد تومان قرارداد میان بانک های عامل و دستگاه های اجرایی در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن نوروزی بعد از ظهر یکشنبه در شورای اقتصاد مقاومتی استان فارس بیان کرد: بیش از 10 طرح و پروژه اقتصاد مقاومتی در استان فارس به عنوان پروژه های اولویت دار استان معرفی شده و اعتبارات دولتی برای این طرح ها در نظر گرفته شده است که از جمله این طرح ها می توان به سد هایقر، برج علم و دانش، تأمین آب شهرستان های استان و تأمین شبکه آبیاری شهرستان رستم و غیره اشاره کرد.

وی ادامه داد: استان فارس پس از استان سیستان و بلوچستان دومین استان کشور در دریافت اعتبارات اقتصاد مقاومتی است و استان توانسته بالغ بر 257 میلیارد تومان در تخصیص اعتبارات داشته باشد.

او با اشاره به اینکه دولت مجوز صدور اسناد خزانه اسلامی را کسب کرده است یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده بود در سال 99 بالغ بر 900 میلیارد تومان طرح توسط دستگاه های اجرایی به بانک معرفی شوند.

او اضافه کرد: این طرح ها دارای سه درصد سود پرداختی توسط دولت است و 82 میلیارد تومان به استان فارس یارانه دولتی اختصاص داده می شد ولی تاکنون این یارانه تولیدی به فارس اختصاص داده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 715 میلیارد تومان قرارداد میان دستگاه های اجرایی و بانک

امضای 715 میلیارد تومان قرارداد میان دستگاه های اجرایی و بانک