مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-28اقتصادي

امسال 230 میلیون دلار حواله در اختیار سرمایه گذاران صنعت برق قرار می گیرد


مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی گفت: تا پایان سال بیش از 230 میلیون دلار حواله صرف بازپرداخت منابع سرمایه گذارانی می شود که واحدهای بخار نیروگاه های سیکل ترکیبی را از طریق قراردادهای بیع متقابل احداث کرده اند.

- مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی گفت: تا پایان سال بیش از 230 میلیون دلار حواله صرف بازپرداخت منابع سرمایه گذارانی می شود که واحدهای بخار نیروگاه های سیکل ترکیبی را از طریق قراردادهای بیع متقابل احداث کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن طرزطلب در مراسم رونمایی از پروژه های سازوکاری صنعت آب و برق با اشاره به اینکه 9 پروژه سازوکاری از سوی شرکت برق حرارتی تدوین شده است، گفت: پیش از این پروژه سازوکاری بازپرداخت سرمایه گذاری احداث بخش بخار نیروگاه های سیکل ترکیبی توسط وزیر نیرو رونمایی شده و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این مهم در بودجه سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از 3000 مگاوات از این طریق به ظرفیت نیروگاه های کشور افزوده شده است، ادامه داد: با توجه به مصوبات مجلس و پیگیری های صورت گرفته به منظور بازپرداخت سرمایه گذاری های انجام شده در این بخش تاکنون یک حواله 25 میلیون دلاری بابت سوخت صرفه جویی شده دریافت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 230 میلیون دلار حواله در اختیار سرمایه گذاران صنعت برق قرار می گیرد

امسال 230 میلیون دلار حواله در اختیار سرمایه گذاران صنعت برق قرار می گیرد