مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:252021-02-28اقتصادي

بیش از 7 میلیارد تومان وام اشتغال به معتادان بهبودیافته در کرمانشاه پرداخت شد


معاون توسعه امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: طی 11 ماه سپری شده از سال جاری نزدیک به 7 میلیارد و 400 میلیون تومان وام کم بهره به عنوان وام اشتغال به 154 معتاد بهبودیافته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسعود پایدار امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: مسئله اعتیاد یکی از آسیب های اجتماعی استان است که سازمان های متولی در زمینه پیشگیری، درمان و بازتوانی اعتیاد با کمک همدیگر در حال ارائه خدمت هستند.

وی درمان اعتیاد صرفا با درمان دارویی را فقط یک جایگزین دانست و گفت: در کنار درمان دارویی باید بتوانیم فرد وابسته را نگهداریم تا دیگر بازگشت مجدد به مصرف نداشته باشد.

معاون توسعه امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به راه اندازی مراکز جامعه اعتیاد در استان اشاره و بیان کرد: در این مراکز علاوه بر درمان دارویی به خانواده ها در خصوص نحوه پذیرش فرد بهبودیافته آموزش های لازم ارائه می شود که علاوه بر این موارد برای اشتغال آن ها نیز اقدامات صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: فرد بهبودیافته در این زمینه با کمک خیلی از ارگان ها و سازمان ها از نظر اشتغال و حرفه هایی که به آن ها آموزش داده می شود، بازتوانی می شوند و با ارائه تسهیلات به اشتغال آن ها کمک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 7 میلیارد تومان وام اشتغال به معتادان بهبودیافته در کرمانشاه پرداخت شد

بیش از 7 میلیارد تومان وام اشتغال به معتادان بهبودیافته در کرمانشاه پرداخت شد