مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:202021-02-28بين الملل

نشست قریب الوقوع رهبران سیاسی عراق درباره انتخابات


در پی حرف و حدیث ها پیرامون تعویق مجدد زمان برگزاری انتخابات پارلمانی عراق، قرار است سیاستمداران این کشور جهت بررسی مقدمات لازم برای برگزاری این انتخابات و نیز موضوع انحلال پارلمان نشستی تشکیل دهند.

- در پی حرف و حدیث ها پیرامون تعویق مجدد زمان برگزاری انتخابات پارلمانی عراق، قرار است سیاستمداران این کشور جهت بررسی مقدمات لازم برای برگزاری این انتخابات و نیز موضوع انحلال پارلمان نشستی تشکیل دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، منابع سیاسی عراق از جمله نمایندگان پارلمان این کشور اعلام کردند، مقدمات برگزاری یک نشست سیاسی گسترده با حضور رییس جمهوری، رییس پارلمان، نخست وزیر و رهبران گروهها و فراکسیون های سیاسی در بغداد در حال انجام است و قرار است در این نشست بر برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد خود یعنی دهم اکتبر تاکید و موضوع انحلال پارلمان فعلی دو ماه قبل از موعد انتخابات بررسی شود.

حرف و حدیث ها در مورد برگزاری این نشست پس از آن مطرح می شود که برخی از نمایندگان پارلمان اعلام کردند، گروههای سیاسی بانفوذ به بهانه عدم تکمیل مقدمات برگزاری انتخابات، تمایل دارند بار دیگر برگزاری انتخابات را به تاخیر اندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست قریب الوقوع رهبران سیاسی عراق درباره انتخابات

نشست قریب الوقوع رهبران سیاسی عراق درباره انتخابات