مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-28دانش

وبینار «مبانی و شبیه سازی نیروگاه های فتوولتاییک با استفاده از PVsyst»


انجمن علمی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، وبینار آموزش مبانی و شبیه سازی نیروگاه های فتوولتاییک با استفاده از نرم افزار PVsyst را برگزار می کند.

- وبینار مبانی و شبیه سازی نیروگاه های فتوولتاییک با استفاده از PVsyst انجمن علمی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، وبینار آموزش مبانی و شبیه سازی نیروگاه های فتوولتاییک با استفاده از نرم افزار PVsyst را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، نرم افزار PVsyst یک نرم افزار کاربردی در زمینه طراحی سیستم های خورشیدی فتوولتاییک (یکی از انواع سامانه های تولید برق از انرژی خورشیدی است که در این روش با به کارگیری سلول های خورشیدی از انرژی خورشیدی در جهت تولید الکتریسیته استفاده می شود) هست که طراح یا کاربر می تواند با کمک آن به طراحی دقیق نیروگاه خورشیدی بپردازد.

نرم افزار PVsyst با کتابخانه کاملی که دارد به طراح اجازه می دهد نیروگاه مدنظرش را با هر برندی و با هر شکلی شبیه سازی کرده و تفاوت های آنها را احساس کند، علاوه براین به کاربر این اجازه را می دهد که تجهیزاتی با مشخصات جدید را به محیط نرم افزار اضافه کرده و در طراحی های خود از آنها بهره بگیرد تا تاثیر تجهیزات مختلف را در بازدهی کل سیستم خورشیدی را به خوبی درک کند، به صورتی که بتواند بهترین طراحی ممکن را با توجه عوامل مختلف تاثیر گذار بر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «مبانی و شبیه سازی نیروگاه های فتوولتاییک با استفاده از PVsyst»

وبینار «مبانی و شبیه سازی نیروگاه های فتوولتاییک با استفاده از PVsyst»