مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-28اجتماعي

آموزش 127 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در پویش لبخند رضایت در کرمان


مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: در جریان اجرای پویش لبخند رضایت توسط بسیج فرهنگیان 30 هزار و 400 دانش آموز بازمانده از تحصیل به صورت حضوری و 96 هزار و 976 نفر به صورت غیرحضوری در 216 هزار نفر ساعت آموزش دیدند.

- محمد علیرضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان در ارتباط با برگزاری نهضت کمک مؤمنانه در استان کرمان اظهار کرد: این نهضت از اسفند سال 98 تا مهر ماه سال 99 ادامه داشت و پس از آن با آغاز مدارس محوریت فعالیت ها به سمت موضوعات آموزشی و پرورشی در قالب پویش لبخند رضایت سوق پیدا کرد.

مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمان با اشاره به این مطلب که استان کرمان پهناورترین استان کشور است و همچنین مناطق محروم آن بسیار گسترده است، عنوان کرد: سال تحصیلی، امسال در شرایط کرونا یی بود و محدودیت در برگزاری کلاس ها در مدارس وجود داشت.

با توجه به اینکه راه های ارتباطی برای آموزش همچون فضای مجازی و تلویزیون مدرسه وجود برای برخی از دانش آموزان وجود نداشت، نیازمند تشکیل ستادی بودیم که در جریان این پویش نیاز دانش آموزان را برآورده کند.

علیرضایی افزود: پویش لبخند مهربانی به طورکلی در سه محور کارهای جهادی، آموزشی- پرورشی و کمک به دانش آموزان بی بضاعت مطرح بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 127 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در پویش لبخند رضایت در کرمان

آموزش 127 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در پویش لبخند رضایت در کرمان