مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:352021-02-28سياسي

تصمیمی برای تعطیلی بازار شهرکرد در شرایط فعلی نداریم


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد با تاکید بر اینکه تصمیمی برای تعطیلی بازار در شرایط فعلی نداریم، گفت: اصناف باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت ویژه داشته باشند تا کسب و کار آن ها در ایام منتهی به سال نو آسیب نبیند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد با تاکید بر اینکه تصمیمی برای تعطیلی بازار در شرایط فعلی نداریم، گفت: اصناف باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت ویژه داشته باشند تا کسب و کار آن ها در ایام منتهی به سال نو آسیب نبیند.

عبدالرضا علیمحمدی 10 اسفندماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مراسمات پرتجمع عزا و عروسی در سراسر استان در حال برگزاری است، اظهار کرد: در بحث پیشگیری از شیوع کرونا باید ممنوعیت برگزاری این مراسمات به صورت جدی تر پیگیری شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد تاکید کرد: قبل از درمان باید به فکر پیشگیری باشیم، مرکز بهداشت باید نسبت به تجمعات شکل گرفته حساسیت ویژه ای داشته باشد، باتوجه به ورود ویروس جهش یافته از استان خوزستان باید مهمان سراها و مهمان پذیرها با جدیت کنترل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمی برای تعطیلی بازار شهرکرد در شرایط فعلی نداریم

تصمیمی برای تعطیلی بازار شهرکرد در شرایط فعلی نداریم