مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-28بين الملل

لغو سفر هیات اسراییلی به امارات از ترس ایران


نمایشگاه بین المللی دوسالانه صنایع نظامی امارات (IDEX) بزرگ ترین نمایشگاه نظامی خاورمیانه محسوب می شود و در حاشیه آن شرکت های نظامی قراردادهای پرسودی منعقد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، یک تلویزیون اسراییلی مدعی شده سفر هیات نظامی اسراییل به یک نمایشگاه و کنفرانس نظامی 2 سالانه در ابوظبی امارات نه آن گونه که در منابع رسمی به دلیل محدودیت های سفر در دوران کرونا و بسته بودن فرودگاه بن گوریون تل آویو، بلکه از بیم احتمال ترور تلافی جویانه اعضای هیات از سوی ایران، لغو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وب سایت تایمز اسراییل ، کانال 12 تلویزیون اسراییل شنبه شب در گزارشی مدعی شده سفر هیات اسراییلی برای حضور در نمایشگاه و کنفرانس صنایع نظامی و دفاعی ابوظبی ( IDEX) از بیم احتمال ترور اعضای هیات لغو شده است.

این نخستین بار است که پس از عادی سازی روابط اسراییل و امارات، دولت ابوظبی از اسراییل نیز برای شرکت در بزرگ ترین نمایشگاه صنایع نظامی در خاورمیانه دعوت به عمل میاورد.

در روز 15 فوریه (2 هفته پیش) مقامات اسراییلی در توجیه لغو سفر هیات اسراییلی، محدودیت های سفری و پروازی ناشی از همه گیری کرونا را دلیل لغو سفر اعلام کرده بودند اما کانال 12 تلویزیون اسراییل دیشب در گزارشی مدعی شده دلیل لغو این سفر بیم اسراییل از احتمال ترور اعضای این هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو سفر هیات اسراییلی به امارات از ترس ایران

لغو سفر هیات اسراییلی به امارات از ترس ایران