مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-28اجتماعي

پیش بینی بارش برف و باران طی روز دوشنبه در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی روز دوشنبه علاوه بر ابرناکی، بارش باران و برف بارش برف در مناطق مستعد و کوهستانی ، در بعضی ساعات بارش تگرگ و رعد و برق و افزایش وزش باد پیش بینی می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی روز دوشنبه علاوه بر ابرناکی، بارش باران و برف" بارش برف در مناطق مستعد و کوهستانی"، در بعضی ساعات بارش تگرگ و رعد و برق و افزایش وزش باد پیش بینی می شود.

رضا کاکاوند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: با بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی، از اواخر وقت یکشنبه با فعالیت سامانه ناپایدار جوی و تقویت آن طی روز دوشنبه علاوه بر ابرناکی، بارش باران و برف بارش برف در مناطق مستعد و کوهستانی ، در بعضی ساعات بارش تگرگ و رعد و برق و افزایش وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: عمده بارش ها طی روز دوشنبه بوده و در پاره ای از مناطق به ویژه مناطق سردسیری، کوهستانی و بخش هایی از مناطق جنوبی از شدت بیشتری برخوردار می باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین هشدار در مناطق مذکور در سطح هشدار نارنجی و آمادگی بوده و بارش ها تا عصر دوشنبه در استان ادامه خواهد داشت و براین اساس شهرداری ها، سازمان های خدمات رسان و امدادی آمادگی لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش برف و باران طی روز دوشنبه در کهگیلویه و بویراحمد

پیش بینی بارش برف و باران طی روز دوشنبه در کهگیلویه و بویراحمد