مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:102021-02-28دانش

در صورت تامین منابع مالی قادر به انجام کارهای بزرگ علمی و فناورانه هستیم


رییس جهاد دانشگاهی در مراسم رونمایی از 3 طرح پژوهشگاه رویان و همچنین افتتاح فاز نهایی مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی رویان گفت: - رییس جهاد دانشگاهی در مراسم رونمایی از 3 طرح پژوهشگاه رویان و همچنین افتتاح فاز نهایی مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی رویان گفت: جهاد دانشگاهی به مرزی از سرآمدی رسیده است که در صورت تأمین منابع مالی و سایر امکانات مورد نیاز، قادر به انجام کارهای بزرگ علمی و فناورانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی صبح امروز در مراسم رونمایی از 3 پروژه بزرگ پژوهشگاه رویان تأکید کرد: کمک های مالی ارزنده ای از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مجموعه جهاد دانشگاهی شده و جهاد دانشگاهی نیز تلاش کرده است با انجام کارهای خوب علمی و فناورانه، این حمایت ها را پاسخ دهد.

دکتر طیبی خاطر نشان کرد: در حوزه هایی که توسط معاونت علمی و فناوری حمایت شده اند و همچنین در پروژه هایی که در دو سال اخیر توسط صندوق توسعه ملی تأمین مالی شده اند، سرعت انجام پروژه ها بسیار افزایش پیدا کرده است.

این فرصت در اختیار ما قرار گرفته است تا با کارفرمایان صحبت کنیم و بحث تأمین مالی از طرف ما و بحث ضمانت انجام قراردادهای بزرگ و ضمانت بازار از طرف آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت تامین منابع مالی قادر به انجام کارهای بزرگ علمی و فناورانه هستیم

در صورت تامین منابع مالی قادر به انجام کارهای بزرگ علمی و فناورانه هستیم