مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-28سياسي

طرح پیک کتاب در زنجان راه اندازی شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از فعالیت های فرهنگی، طرح پیک کتاب با هدف تسهیل دسترسی علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی اجرا می شود.

- امیرعلی نیک بخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای بهره مندی دوست داران کتاب و با هدف غلبه بر محدودیت های ناشی از همه گیری ویروس ، سیدافضل موسوی و استاد رضا روزبه در شهرستان زنجان مشخص شده است که علاقه مندان می توانند کتاب های مورد نظر خود را از این کتابخانه ها دریافت کنند.

نیک بخش افزود: شیوه کار این گونه است که علاقه مندان در روزهای یکشنبه (کتابخانه حاج احمد مهدوی)، دوشنبه(کتابخانه سهروردی)، سه شنبه(کتابخانه سیدافضل موسوی) و چهارشنبه(کتابخانه استاد رضا روزبه) با کتابخانه های مورد نظر در شهرستان خود تماس گرفته و کتاب مورد نظرشان را سفارش می دهند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان تصریح کرد: ایجاد زیرساخت های نرم افزاری و الکترونیکی مناسب با رابط کاربری منطقی و دسترسی آسان، می تواند شرایط را برای تسریع در ارائه درخواست کتاب مهیا سازد.

رونمایی از طرح خدمات مرجع مجازی وی همچنین از اجرای طرح خدمات مرجع مجازی در زنجان خبر داد و گفت: به منظور تأمین نیازهای پژوهشی دانشجویان، محققان و جلوگیری از قطع ارتباط د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پیک کتاب در زنجان راه اندازی شد

طرح پیک کتاب در زنجان راه اندازی شد