مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-28اقتصادي

توزیع 700 بسته حمایتی در بین خانواده زندانیان در سقز


مدیرعامل انجمن حمایت از زندنیان سقز گفت: امسال تاکنون 700 بسته معیشتی به مناسبت های مختلف در بین خانواده زندانیان مشکل دار از نظر مالی توزیع شده است.

- محمد رشید غفوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار کرد: امروز هفتمین مرحله توزیع بسته های حمایتی به تعداد 120 بسته بین خانواده زندانیان بی بضاعت توزیع شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندنیان سقز ادامه داد: این بسته ها با همکاری یک خیر جوان سقزی، مدیریت زندان مرکزی و انجمن حمایت از زندانیان تهیه و در بین خانواده زندانیانی که بی بضاعت هستند توزیع می شود.

وی اظهارداشت: امسال تاکنون 700 بسته معیشتی به مناسبت های مختلف در بین خانواده زندانیان مشکل دار از نظر مالی توزیع شده است.

غفوری با اشاره به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم، از متمکنین و خیرین سقزی دعوت کرد این انجمن را در راستای کمک های مادی و نقدی در جهت کمک به زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده های بی بضاعت آنان یاری نمایند.

وی افزود: در حال حاضر 280 خانواده زندانی با جمعیت بیش از 600 نفر تحت پوشش این انجمن هستند که همواره نیازمند کمک مادی و نقدی است.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندنیان شهرستان سقز در مراسم اهدای بسته های معیشتی به خانواده زندانیان بی بضاعت گفت: این انجمن در طول سال و به مناسبت های مختلف اقدام به اهدای بسته های حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 700 بسته حمایتی در بین خانواده زندانیان در سقز

توزیع 700 بسته حمایتی در بین خانواده زندانیان در سقز