مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:502021-02-28دانش

اجرای اولین واحد تصفیه فاضلاب صنعتی ﺑﺎ ﻓﻨﺎﻭﺭی محققان دانشگاهی


اولین واحد تصفیه فاضلاب صنعتی ﺑﺎ ﻓﻨﺎﻭﺭی ﺯﻳﺴﺖ ﺗﻮﺩﻩ ﮔﺮﺍﻧﻮﻟﯽ هوازی که توسط پژوهشگران دانشگاه صنعتی سهند برای تصفیه و بازگردانی آب فاضلاب یکی از کارخانه های تولید آنزیم طراحی و اجرا شده بود، - اولین واحد تصفیه فاضلاب صنعتی ﺑﺎ ﻓﻨﺎﻭﺭی ﺯﻳﺴﺖ ﺗﻮﺩﻩ ﮔﺮﺍﻧﻮﻟﯽ هوازی که توسط پژوهشگران دانشگاه صنعتی سهند برای تصفیه و بازگردانی آب فاضلاب یکی از کارخانه های تولید آنزیم طراحی و اجرا شده بود، با موفقیت به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیروس ابراهیمی در این خصوص اظهار کرد: این واحد تصفیه بر اساس پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا توسط شرکت ما طراحی و اجرا شده است که در آن تمامی مراحل تصفیه صرفاً در یک تانک صورت می گیرد و امکان حذف همزمان مواد آلی، نیتروژن و فسفر میسر شده و پساب تصفیه شده در یک چرخه پایدار برای استفاده مجدد بازچرخانی می شود.

وی افزود: این فناوری برای نخستین بار در صنایع مشابه اجرا می شود و این شرکت افتخار دارد اولین تصاویر زیست توده گرانولی هوازی توسعه یافته در تصفیه فاضلاب های صنعتی در مقیاس صنعتی را در منابع علمی گزارش کند.

با توجه به نتایج موفقیت آمیز این فناوری، شرکت تولیدکننده آنزیم به عنوان کارفرمای این طرح نیز آمادگی خود را برای بازدید متخصصان و صاحبان شرکت های هدف از این واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای اولین واحد تصفیه فاضلاب صنعتی ﺑﺎ ﻓﻨﺎﻭﺭی محققان دانشگاهی

اجرای اولین واحد تصفیه فاضلاب صنعتی ﺑﺎ ﻓﻨﺎﻭﺭی محققان دانشگاهی