مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:302021-02-28بين الملل

آمریکا توافق غیررسمی برای تکمیل پروژه «نورد استریم-2» را رد کرد


مقامات وزارت خارجه آمریکا هرگونه مذاکره با آلمان برای حصول یک توافق غیررسمی که طبق آن مجوز تکمیل خط لوله گاز روسیه به اروپا داده می شود را رد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد که مقامات آمریکایی در حال مشورت با طرف آلمان ی برای دستیابی به یک توافق غیررسمی برای صدور مجوز تکمیل پروژه نورداستریم-2 نیستند.

دیپلماتهای آمریکایی می گویند که این اظهارات را در جریان یک نشست توجیهی با نمایندگان کنگره درباره نورد استریم مطرح کرده اند.

  براساس گزارشها، مالی مونتگمری دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اروپا و ارواسیا هرگونه مذاکره واشنگتن با مقامات آلمانی را رد کرده است و گفته تحت هیچ شرایطی، مجوز غیررسمی تکمیل خط لوله گاز نورد استریم صادر نخواهد شد.

  پیش از این اولریخ دمر سخنگوی دولت آلمان گفته بود که برلین در حال تبادل دیدگاهها با شرکای خود از حمله ایالات متحده در زمینه ساخت و تکمیل خط لوله نورد استریم-2 است.

  در طول نشست توجیهی کنگره، نمایندگان وزارت خارجه آمریکا تاکید کردند که کلمه تبادل دیدگاهها نباید به عنوان مذاکره تلقی شود و دولت جو بایدن از طریق کانالهای دیپلماتیک نگرانیهای خود را در ارتباط با تکمیل پروژه نورداستریم به طرف آلمانی گوشزد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا توافق غیررسمی برای تکمیل پروژه «نورد استریم-2» را رد کرد

آمریکا توافق غیررسمی برای تکمیل پروژه «نورد استریم-2» را رد کرد