مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-28سياسي

برپایی بزرگداشت کاتب بزرگ شیرازی در بهار قرآن


بزرگداشت استاد محمد نعمتی، کاتب بزرگ قرآن عصر حاضر با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان در 19 اردیبهشت ماه سال 1400 مصادف با 16 ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید میکاییلی، رییس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس همراه با امیر جاهدی، جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر استان فارس و جمعی از هنرمندان خوشنویس استان یکشنبه 10 اسفندماه به دیدار استاد محمد نعمتی، کاتب بزرگ قرآن عصر حاضر رفتند.

میکاییلی، در این دیدار گفت: به سهم خود از آثار ارزشمند استاد نعمتی حمایت می کنیم و تلاش می کنیم تا با رویکرد تولید محوری و آموزش محوری از حضور استاد نعمتی در کارگاه های مختلف استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً در برگزاری مراسم بزرگداشت استاد نعمتی مشارکت خواهیم کرد، گفت: تلاش می کنیم تا با همه ظرفیت هایی که در اختیار داریم گام های مؤثری برای تحقق عنوان قطب فرهنگی و قرآنی کشور را برداریم.

جابر مهدی یار، رییس دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در استان فارس هم در این دیدار از انجام برنامه ریزی ها برای برگزاری مراسم پاسداشت استاد نعمتی در روز 19 اردیبهشت ماه 1400 مصادف با 16 رمضان سال قمری جاری خبر داد و گفت: این کار را به همت آستان قدس رضوی در استان فارس انجام خواهیم داد ولی در اجرای این برنامه نهادهای مختلفی نظیر بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بزرگداشت کاتب بزرگ شیرازی در بهار قرآن

برپایی بزرگداشت کاتب بزرگ شیرازی در بهار قرآن