مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:002021-02-28سياسي

پذیرش مهمان از خوزستان ممنوع شد


حداقل تا دو هفته آینده برگزاری هرگونه تجمع، همایش، سیمنار، مراسمات عروسی و عزا، جشنواره، نمایشگاه و جلسات با جمعیت بیش از 30 نفر در چهارمحال و بختیاری ممنوع است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حداقل تا دو هفته آینده برگزاری هرگونه تجمع، همایش، سیمنار، مراسمات عروسی و عزا، جشنواره، نمایشگاه و جلسات با جمعیت بیش از 30 نفر در چهارمحال و بختیاری ممنوع است، همچنین مردم، ادارات، ارگان ها و سازمان ها از پذیرش مهمان از استان خوزستان خودداری کنند.

اقبال عباسی 10 اسفندماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اثبات ورود کرونای انگلیسی به استان، اظهار کرد: این مسئله نگرانی در خصوص پیشگیری و مقابله با این ویروس را افزایش می دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مبادی ورودی به استان باید با شدت بیش تری کنترل شود، این کنترل های در شهرستان های هم مرز با خوزستان توسط فرمانداران شهرستان های اردل، کوهرنگ و لردگان با جدیت بیش تری دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه جرایم رانندگی در حال حاضر بازدارندگی لازم را برای اعمال محدودیت های تردد ندارد، گفت: پیشنهاد شود این اختیار به استان برای افزایش جرایم داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش مهمان از خوزستان ممنوع شد

پذیرش مهمان از خوزستان ممنوع شد