مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-28سياسي

البرز و تهران دغدغه ها و مشکلات مشترکی دارند


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: البرز همجوار پایتخت است و اشتراکات فراوان بین این دو استان موجب شده که مسائل و مشکلات و دغدغه های مشترکی نیز داشته باشند از این رو ضرورت دارد که برای پیشگیری از سرایت کمبودها به پایتخت و برعکس، - ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: البرز همجوار پایتخت است و اشتراکات فراوان بین این دو استان موجب شده که مسائل و مشکلات و دغدغه های مشترکی نیز داشته باشند از این رو ضرورت دارد که برای پیشگیری از سرایت کمبودها به پایتخت و برعکس، تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.

عزیزاله شهبازی در دیدار با اردکانیان وزیر نیرو، ضمن تشریح مسائل استان در حوزه آب و فاضلاب، گفت: ریل گذاری بی نظیری در وزارت نیرو جهت برنامه ریزی علمی صورت گرفته و پویش هر هفته الف-ب ایران به عنوان یک طرح بیاد ماندنی و ثمربخش اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: عملیاتی شدن این طرح ها، سبب ساز بالندگی و شوق فراوانی برای مردم است و علیرغم اینکه مدت کمی تا پایان دولت مانده، وزارت نیرو با اهتمام و علاقه ویژه ای نسبت به اجرای طرح ها و برنامه ها اقدام می کند.

شهبازی گفت: در خصوص طرح سازگاری با کم آبی در البرز برنامه ریزی خوبی صورت گرفته و بیش از 140 جلسه تشکیل شده و 4 هزار و 500 نفر ساعت برنامه توسط افراد اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز و تهران دغدغه ها و مشکلات مشترکی دارند

البرز و تهران دغدغه ها و مشکلات مشترکی دارند