مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:502021-02-28پزشكي

ضرورت ساماندهی بیشتر کلینیک های تنفسی با توجه به موتاسیون های کرونا


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به موتاسیون های کووید 19 و احتمال موج چهارم و از طرفی عادی انگاری مردم، باید در خصوص کلینیک های تنفسی با قدرت و ساماندهی بیشتری پیش برویم و آمادگی برای ارائه خدمات 24 ساعته وجود داشته باشد.

- ایسنا/مرکزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به موتاسیون های کووید 19 و احتمال موج چهارم و از طرفی عادی انگاری مردم، باید در خصوص کلینیک های تنفسی با قدرت و ساماندهی بیشتری پیش برویم و آمادگی برای ارائه خدمات 24 ساعته وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از علوم پزشکی اراک، دکتر بهمن صادقی سده در جلسه با روسای مراکز آموزشی درمانی شهر اراک و بیمارستان های شهرستان ها، بیان کرد: کل مراکز درمانی باید بر اساس این سیاست که احتمال وقوع موج چهارم وجود دارد، ساماندهی شوند.

وی تاکید کرد: در خصوص نحوه پذیرش بیماران عادی و کرونا باید تریاژ دو لایه وجود داشته باشد و اینکار با دقت بیشتری صورت گرفته و به جداسازی فضاها دقت و نظارت بیشتری صورت گیرد، چراکه با توجه به شیوع کرونا تعداد مراجعین سرپایی، بستری و اعمال جراحی به دلیل ترس و عدم اعتماد مردم کاهش پیدا کرده است که اگر تریاژ دولایه با دقت بیشتری انجام شود، این معضل رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی بیشتر کلینیک های تنفسی با توجه به موتاسیون های کرونا

ضرورت ساماندهی بیشتر کلینیک های تنفسی با توجه به موتاسیون های کرونا