مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:202021-02-28دانش

مهلت ثبت نام پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به منظور فراهم آوردن تسهیلات بیشتر برای متقاضیان به ویژه در شرایط همه گیری کووید-19 تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان .

- مهلت ثبت نام پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تا امروز، 10 اسفندماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به منظور فراهم آوردن تسهیلات بیشتر برای متقاضیان به ویژه در شرایط همه گیری کووید-19 تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان را تا 10 اسفند ماه اعلام کرد.

داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته های مرتبط با رشته های تحصیلی بهداشت عمومی، پرستاری، بهداشت محیط و مامایی مجاز به ثبت نام در آزمون بهورزی نیستند و هر زمان خلاف آن اثبات شود، از ادامه مراحل پذیرش حذف و در صورت اشتغال بکار، قرارداد آن ها لغو و برابر مقررات ملزم به پرداخت خسارت وارده به دانشگاه است.

پذیرش دانشجویان به عنوان بهورز ممنوع است و در صورت احراز قبولی، پذیرش نهایی آن ها مستلزم ارائه انصراف قطعی و گواهی دانشگاه محل تحصیل مبنی بر عدم فارغ التحصیلی و عدم امکان دریافت هرگونه مدرک قبل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تمدید شد

مهلت ثبت نام پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تمدید شد