مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-28فرهنگي

شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان به استقبال بهار می روند


مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران گفت: بیست ششمین همایش سالانه آهنگ بهاران با مشارکت مجازی اعضای مکاتبه ای و حضور ده نفر از کودکان و نوجوانان برگزیده ادبی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه تنهایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در کانون پرورش فکری استان تهران با اشاره به آیین سالانه آهنگ بهاران، که با مشارکت مجازی شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان مراکز کانون استان تهران برگزار می شود، افزود: 200 اثر برگزیده هیئت داوران در کتاب آهنگ بهاران به چاپ خواهد رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران اضافه کرد: در بیست و ششمین دوره از همایش آهنگ بهاران محمدرضا شمس نویسنده برجسته آثار کودک، نوجوان و انسیه موسویان شاعر، پژوهشگر و مدیریت آفرینش های ادبی و هنری به نقد و بررسی آثار می پردازند.

وی افزود: بیست و ششمین کتاب آهنگ بهاران دربردارنده آثار برگزیده کودکان و نوجوانان استان تهران در کارگاه های ادبی مراکز، بخش مکاتبه ای، مهرواره ها، فراخوان های استانی و کشوری سال 1399 است که شامل 200 اثر ادبی در قالب، شعر، داستان و نامه است.

فاطمه تنهایی در بیان عناوین فهرست بیست و ششمین مجموعه کتاب آهنگ بهاران گفت: بهارانه، هر نامه یک دوستی (آثار برگزیده بخش مکاتبه ای)، انجمن نویسندگان و شاعران نوجوان، سرونامه، خوان خنده، نقد اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان به استقبال بهار می روند

شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان به استقبال بهار می روند