مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:502021-02-28سياسي

برابر فساد اقتصادی و تخلفات به وظایف قانونی خود عمل کنید


مردم و به ویژه آگاهان جامعه از شورای شهر و شهردار انتظار دارند در برابر فساد اقتصادی و تخلفات مربوط به دوره گذشته و حال مدیریت شهری به وظایف قانونی خود عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و هفتاد و سومین جلسه شورا گفت: مردم و بویژه آگاهان جامعه به درستی از شورای شهر و شهردار منتخب آن انتظار دارند که در برابر فساد اقتصادی و تخلفات مربوط به دوره گذشته و نیز حال مدیریت شهری به وظایف قانونی خود عمل کنند.

عضو شورای شهر تهران افزود: بازداشت هایی که اخیراً رخ داد، اخباری که از پرونده گروه یاس و محکومیت قائم مقام12 ساله شهردار دوره گذشته منتشر شد، مکاتبه ای که با ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص وضعیت رسیدگی به پرونده گروه یاس انجام شد، نتایج برخی بررسی های اخیر و در نهایت بررسی عملکرد و وظایف و مسئولیت های قانونی شهردار در مقابله با فساد و تخلفات نشان می دهد که باوجود همه تعهد و تلاش شورای شهر پنجم در برخورد با فساد، روند فساد زدایی و پیگیری فساد گذشته در شهرداری تهران نه فقط رضایت بخش نیست بلکه عملاً معطل و بلا اقدام مانده است.

حق شناس ادامه داد: بنابراین ضمن تذکر بندهای زیرین، ضرورت اصلاح و جبران کاستی و کم کاری ها، در مهلت باقیمانده را اکیداً خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برابر فساد اقتصادی و تخلفات به وظایف قانونی خود عمل کنید

برابر فساد اقتصادی و تخلفات به وظایف قانونی خود عمل کنید