مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:502021-02-28سياسي

40 فقره پرونده تخلف سنواتی حوزه منابع طبیعی در شاهرود تشکیل شد


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود ضمن بیان اینکه با متخلفان دست درازی به اراضی ملی برخورد می شود، گفت: بیش از 40 فقره پرونده تخلف سنواتی در منطقه مجن و تاش و کلاته خیج تشکیل شده است.

- محمدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی سال جاری بیش از 40 فقره پرونده تخلف سنواتی در منطقه مجن و تاش و کلاته خیج و پنج فقره خلع ید خارج کردن اراضی از دست مردم در شاهرود تشکیل شده است، ابراز داشت: اراضی ملی متعلق به فرد یا اشخاص خاص نیست که بتوانند آن را به مالکیت خود درآورند، این سرمایه ملی مردم محسوب می شود.

وی بابیان اینکه پنج مورد قلع وقمع در منطقه فرحزاد و پشت بسطام نیز گزارش شده است، افزود: طی هفته گذشته نیز قلع وقمع و رفع تصرف دو هکتار از اراضی ملی توسط واحدهای حفاظتی بسطام و بی ارجمند و یگان واحد حقوقی نیز به انجام رسید.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه منابع طبیعی از دست درازی به اراضی ملی جلوگیری خواهد کرد، ابراز داشت: در این گونه موارد به هیچ عنوان مماشاتی صورت نمی گیرد و با جدیت اراضی غصب شده بازپس گیری می شود.

کشاورزیان بابیان اینکه طی سال جاری 21 تن چوب تاغ و زغال کشف و 30 نفر دستگیر شدند، در ادامه تصریح کرد: اکثر این محموله ها از خودروهای عبوری شناسایی شدند که به همه این موارد رسیدگی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 فقره پرونده تخلف سنواتی حوزه منابع طبیعی در شاهرود تشکیل شد

40 فقره پرونده تخلف سنواتی حوزه منابع طبیعی در شاهرود تشکیل شد